sobota, 1 sierpnia 2015

Liebster Award 3

Zostałam nominowana po raz trzeci do Liebster Award przez Y.uki ^^

Najpierw co to w ogóle jest Liebster Award >.<

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania  :       

    1. Czy chciałabyś być częścią staffu? Jeśli tak, to dlaczego?  
• Nie jestem pewna, czy bym chciała, więc ominę to pytanie....        
  
2. Lubisz się uczyć? Nie w szkole, tylko np. języków, karate, szydełkowania... 
w domu lub na kursach?
• Nie koniecznie, może jeszcze języki, ale to tylko koreański, lub japoński. 

3. Gdybyś mogła przenieść się do dramy, jaka byłaby to drama i kogo byś w niej grał?
Jacy oni są śliczni (=>,<=)
• Najtrudniejsze pytanie z wszystkich ;-; Oglądałam tyle dram i tyle mi się podobało, że wybranie jednej to niemożliwe ;____; Ale teraz oglądam dramę High Society i strasznie spodoba mi się wątek drugoplanowej bohaterki ^^ Wybrałabym dramę High Society, a chciałabym grać  Lee Ji Yi ^^ Mimo, że jest przeciwieństwem tego czego naprawdę chciałabym zagrać, to o wiele bardziej podoba mi się jej wątek z Yoo Chang Soo, niż głównych bohaterów. Bardzo podoba mi się charakter Ji Yu i uwilbiam Chang Soo <3   


 4. Wymarzony prezent?
• Bilet do Korei ;-; ( Najlepiej w jedną stronę ) 

5. Gdybyś na jeden dzień mogła zamieszkać w Korei Południowej, co byś zrobiła, jeśli 
dodatkowo umiałabyś mówić po koreańsku?
• Kupiłabym tyle rzeczy, że by do samolotu się nie zmieściły i jakimś cudem spróbowała spotkać Nu'est, by powiedzieć, że ich kocham i dziękuje, że dali mi tyle dzięki temu, że śpiewają ^^ 

6. Twoje ulubione słowo?
• Jeśli ma być polskie to "życie"

7. Czy akceptujesz internetową przyjaźń?
• Tak, nie mam nic przeciwko ^^ Jednak nie ukrywam, że czasem są niebezpieczne.

8. Czego nauczył się kpop?
• Nauczył mnie naprawdę wiele, pozwolił mi żyć w spokoju, poznałam tyle ludzi dzięki jemu, pokochałam wszystko co teraz kocham, jest dla mnie jak życie, jedna przyczyna dla której chce mi się dalej żyć .-.

9. Wymarzone miejsce na randkę?
• Kawiarenka w Selu ^^ xD 

10. Jaką gwiazdę chciałabyś spotkać?
Jeśli ma być jedna, to Choi Min Ki- Ren z Nu'est <3

11. Ulubiona piosenka?
Na chwile obecną to piosenka Infinite - Bad ^^


Oraz GOT7 -  Just right <3
_________________________________________________________________________________

 Jak zawsze nie nominuje żadnych blogów ;-;
Informuje, że za trzy dni pojawi się 20 rozdział - Ostatni rozdział ;-; Czekajcie ^^ 
Ponieważ jest ostatni to trochę dłużej nad nim siedzę ;-; 
~~ Reni-chan ^^ 

2 komentarze:

  1. Ren zawsze górą!! xD
    Teraz dowiedziałam się o tobie paru ciekawych nowych rzeczy^^
    Liebster Awards górą xDD
    Weny kochana i hwaiting na ostatni rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo^^ Jak ktoś jest czegoś ciekawy, proszę pytać na asku ^^
      Albo w komentarzach^^ Zawsze odpowiem z chęcią <3
      Dziękuje ^^

      Usuń